fredag 15 augusti 2008

Fick ett mail idag som gjorde mig superglad... Jag ska få bli gäst DT åt pysselparadiset!!!
Gissa om jag blev glad!! Det var 55 st som sökte de har tagit ut en DT och sex st gäst DT, vilken ära att vara en i bland dem!! Det finns ju så himla många duktiga där ute, så konkurrensen är hård. Många som blev valda som gäst DT håller till på aos, stora GRATTISKRAMAR till er allihop!!
Det här bidraget gjorde jag speciellt till deras ansökan.


Papper ifrån Fiskar´s tror jag och bazzill. Blomkvistar, fjärilar och alfabet (lemonade och madmoasell) kommer ifrån QK. Journalingrutan kommer ifrån K & Company. Blommorna är i tyg och är köpta hos panduro, jag har chalkat dem lite i ändarna och vikt dem dubbelt. Bakom kortet är lite punchinella och under kortet sitter en bollfrans.
Älskar det här kortet på Selma som bara var 4,5år här. Det var en varm Juli kväll och vi var vid mina föräldrars hus så flickorna kunde bada i den lilla uppblåsbara bassängen. Hon hade en liten "arabisk" typ magdans-dress köpt på indiska på sig, eftersom de hade varit på prinsesskalas tidigare (därav titeln).Det bidde många inlägg idag. *S*
Ska stoppa mina trollungar isäng nu, så jag äntligen kan blogga runt lite...
Kramizar från en glädjedansande Maria

1 kommentar:

Carola sa...

Åh vilken underbar layout du gjort. Färgerna är så harmoniska tillsammans. Häftigt att vika blommorna, blev snyggt. HAr aldrig tänkt på de tidigare.
Så nu måste jag prova de o härma dig ;).

Grattis till uppdraget också!

Kramiz